معتبر ترين سايتهاي كسب درامد از اينترنت قانوني
اين وبلاگ ميكوشد تا اموزش هاي لازم را براي كسب درامد به شما بدهد

 بريد بازي كنيد حال كنيد

اگه دانلود كرديد يه مثبت در گوگل به ما بديد 

با تشكر

دانلود




ارسال توسط alireza

 بعد از بیوگرافی شخصیت دجال به حدیث هایی در مورد زمان خروج این شخیصیت لعن شده میپردازیم.

 خلاصه یبیو گرافی


درروایات اهل بیت(ع) آمده است که در آخر زمان انسانی می آید با مشخصات زیر:
1.دراصل خلقت چشم راست ندارد (حتی گودی حدقه هم ندارد)
2. یک چشم دارد 
3. چشم او در وسط پیشانی اوست.
4. چشم او مثل ستاره می درخشد.
5 . چیزی در چشم اوست که گویی آمیخته به خون است. وی در یک قحطی سختی می‌آید ، و بر الاغ سفیدی سوار است» 
6-چشمش همچون دانه انگوری است که بر روی آب قرار گرفته باشد»
7. مردی چاق،
8.سرخ ‌رواست 
9 باموهای مجعد
10. جادوگر ماهری است که باسحر کاری میکند که مردم سرگین الاغش را خورما ونقل ونبات میبینند ودر دهان خود میگذارند
11.و همراه او دو کوه نان وآب میبینند 
12. همراهش باغی وآتشی میبینند که تصور میکنند او خداست واین هم بهشت وجهنم اوست. 
13. او رسما ادعای خدایی میکند وبرای اثبات ادعای خود افرادی را میکشد وزنده میکند
(باسحر وجادو به نظر می آورد که کسی را کشته وزنده کرده )
امالی طوسی ص 265 مجلس 10


.................


حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله فرموده اند: 
« أیُّهَا النّاسُ ، ما بَعَثَ اللّهُ نَبِیّاً إلّا وَ قَد أنْذَرَ قَوْمَهُ الدَّجّالَ. وَ إنَّ اللهَ قَدْ أخَّرَهُ إلی یَومِکُمْ هذا . فَمَهما تَشابَهَ عَلَیْکُمْ فی أمْرِهِ فَإنَّ رَبَّکُمْ لَیْسَ بِأعْوَرَ إنَّهُ یَخْرُجُ عَلی حِمارٍ عَرْضُ ما بَیْنَ اُذُنَیْهِ میلٌ ! . یَخْرُجُ وَمَعَهُ جَنَّهٌ وَنارٌ ، وَ جَبَلٌ مِنْ خُبْزٍ وَ نَهْرٌ مِنْ ماءٍ ! . أکْثَرُ أتْباعِهِ الیَهُودُ وَ النِّساءُ وَ الأعْرابُ . یَدْخُلُ آفاقَ الْأرضِ کُلَّها إلّا مَکَّهَ وَلا بَتَیْها وَ المَدینَهً وَ لا بَتَیْها فَإنَّهُما مُحَرَّمَتانِ عَلَیْهِ. »
« هان ای مردم ! خداوند پیامبری را نفرستاده جز اینکه قوم خود را از دجال بیم داده است و خداوند او را برای زمان شما ذخیره کرده است. اگر کارهای او بر شما مشتبه شود، این هرگز مشتبه نشود که او کور است و پروردگارتان کور نیست. او برفراز مرکبی می آید که بین دو گوشش یک میل است. او خروج می کند درحالی که بهشت و جهنم را با خود یدک می کشد و کوهی از نان و رودخانه ای از آب را همراه خود حمل می کند. بیشتر پیروانش از یهودیان، زنان و بادیه نشینان است، به همه اقطار و اکناف جهان وارد می شود جز مکه و حوالی مکه و مدینه و حوالی مدینه که هر دو بر او حرام است.»1 
و در حدیثی دیگر که بسیار تکان دهنده می باشد رسول گرامی اسلام انکار دجال را کفر دانسته ومنکرین دجال را ازکافرین می دانند چنانکه ابوبکر اسکافی در کتاب فوائد الأخبار از جابر بن عبدالله نقل کرده که گفت: 
رسول خدا (ص) فرمودند: 
«من کذب بالدجال فقد کفر و من کذب بالمهدی فقد کفر» 
« کسی که دجال را تکذیب کند کافر شده و کسی که مهدی علیه السلام را تکذیب کندکافر شده است »2
همچنین در غیبت شیخ از عامر بن واثله از امیر المومنین (ع) روایت کرده که گفت : پیامبر (ص) فرمود: 
«ده علامت است که پیش از قیامت باید پدید آید: سفیانی, دجال, دابه الأرض, قیام قائم, طلوع آفتاب از مغرب, فرود آمدن عیسی از آسمان, فرو رفتن زمین در شرق, فرو رفتن زمین در جزیره العرب و آتشی که در قلب شهر عدن بیرون آید و مردم را به محشر سوق دهد.»[3] 
منابع


[1] روزگار رهائی, ج2, ص1148 ,ح 1818 : المهدی , ص192 ؛ الزام الناصب , ص74 و صحیح بخاری , ج9 , ص60 – منتخب الأثر , ص572 : سنن ابن ماجه , ج2. 
[2] باورداشت مهدویت , ص60 , ح40 : البرهان فی علامات مهدی آخر الزمان (ع) , ص170, باب 12 ,ح2 - روزگار رهائی , ج 2, ص 1159, ح1845 : الروض الانف ,ج2 ص431 و عقد الدرر , ص157. 
[3] مهدی موعود (ترجمه بحار الأنوار) , ج 52 , ص984 ؛ ترجمه اعیان الشیعه , ص325 ؛ متن فارسی اثبات الهداه , ص405. 


 


خطبه امام علی ( ع ) درباره دجال:
...روزی حضرت علی ( ع ) خطبه خواند پس از حمد و ثنای الهی سه بار فرمود: ای مردم بپرسید از من قبل از آنکه مرا از دست بدهید.
صعصعه بن صوحان ایستاد و عرض کرد: یا امیرالمؤمنین دجال کی خروج می کند؟
امام فرمود: وقتی مردم نماز را میراندند و امانت را ضایع کردند و دروغ را حلال شمردند و ربا خوردند و رشوه گرفتند. ساختمان‌های محکم ساختند و دین را به دنیا فروختند و سفیهان را حاکم خود کردند و با زنان مشورت نمودند و قطع رحم کرده و پیروی هوای نفس نمودند و خونریزی را کم اهمیت دانستند و علم ضعیف بود و ظلم فخر بود و فرماندهان فاجر بودند و وزیران ظالم بودند و عارفان خائن بودند و قاریان فاسق بودند؛ شهادت ناحق آشکار شد و فجور ( زنا ) و بهتان و گناه علنی شد قرآن ها و مساجد مزخرف شد و منبرها طویل گردید و اشرار گرامی شدند و صف‌ها ازدحام پیدا کرد و قلب‌ها اختلاف پیدا کرد و عهدها شکسته شد و موعود نزدیک شد و زنان به خاطر حرص دنیا در تجارت شریک مردان شدند و صدای فاسقان بلند گردید و حرفشان مورد اطاعت بود و رذل ترین مردم فرانروای آنها بود و مردم بخاطر شر فاجر از اوپرهیز می‌کردند و دروغگو مورد تصدیق واقع شده و خائن امین مردم گردید و ................. 
و آخرین فرد این دین اولین آن را لعنت نمود و زنان سوار بر زین شدند و زنان به مردان شبیه شدند و مردان به زنان و شاهد شهادت دهد بدون اینکه چیزی دیده باشد و دیگری شهادت به ادای دین دهد بدون آنکه اطلاع داشته باشد و همت مردم برای غیر دین بود و مردم عمل دنیا را به آخرت ترجیح دادند و مردم لباس گوسفند به تن کردند در حالی که قلب هاشان مانند قلب گرگ است.....      (مستدرک الوسائل ج 12 ص 326)


 


 


مطالب بسیار است اما حدیثی آمده که زمان خروج را بعد از ظهور تعیین کرده است و آن حدیث این است


 


آیا خروج دجال از علائم ظهور امام زمان است؟
جواب: نه خروج دجال از علائم ظهور امام زمان نیست بلکه برعکس ظهور امام زمان از علائم خروج دجال است یعنی اینکه دجال قبل از ظهور امام زمان قیام نمی کند بلکه بعد از تشکیل دولت عدل امام عصر قیام می کند پس تا امام زمان قیام نکند اونیز قیام نخواهد کرد. 
رسول خدا فرمود: مهدی از فرزندان من قیام می کند خدا امرش را در یک شب اصلاح می‌کند پس زمین را پر از عدل و داد می کند سپس دجال قیام می‌کند.        بحار ج 36 باب 41 ص 301

توضیح 
ملاحظه می‌فرمایید:
در این حدیث تصریح شده که پس از آنکه امام زمان قیام کرد وجهان را پر از عدل و داد کردن وقت دجال قیام می‌کند.




تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط alireza

 هرگونه سرنوشت مرگبار برای زمین در 21 دسمبر 2012 میلادی دروغ و بی اساس می باشد

بعد از این همه گمانه زنی و بحث در مورد سال 2012 حالا ناسا هم تصمیم گرفته تا با این دروغ و ادعای پوچ بجنگند. آقای دون یومانس مدیر دفتر اجرام مجاور زمین ناسا یک فلم ویدیویی و یک مقاله ارایه نموده که حاوی واقعیت های علمی در مورد اتفاقات آسمانی سال 2012 می باشد. 
آقای یومانس با این کار خود توضیح میدهد که در سال 2012 هیچ اتفاقی نمی افتد. حالا ما هم خوشحالیم که این مقاله را جزو مطالب علمی برای رد پیش گویی های شوم سال 2012 برای شما ارایه میدهیم. 

آقای دون یومانس پژوهشگر ارشد علمی ناسا


مصاحبه آقای یومانس را در یوتوپببینید


ماه و زمین از نظر سفینه فضایی گالیله در 16 دسمبر 1992، یعنی 8 روز بعد از رویارویی این سفینه با زمان. در آن زمان سفینه فضایی گالیله از فاصله حدود 6.2 میلیون کیلومتر به عقب نگاه کرد تا این تصویر زیبا را از ماه در مدار زمین بگیرد. تصویر از ناسا. 
ظاهرأ در پایان سال 2012 علاقمندی خاصی به اجرام آسمانی، موقعیت و مدار آنها وجود دارد. من هم مثل شما علاقمند کتاب یا فلم خوبی در مورد اتفاقات فضایی اما فلم یا برنامه های تلویزیونی در مورد سال 2012 اساس علمی ندارد. حتی خبر های تقلبی و دروغ به نقل از ناسا نشر شده که گویا در سال 2012 یک اتفاق فضایی رخ میدهد و این اتفاق واقعیت علمی دارد.



نیبیرو نام یک سیاره تخیلی است که در مسیر برخورد با زمین قرار دارد، اما به سادگی می گویم که چنین چیزی اصلأ وجود ندارد. هیچ شواهد معتبری بخصوص هیچگاه تلسکوپی یا دیگر ابزار نجومی وجود چنین جسمی را ندیده و وجود آن را رد می کند. حتی هیچ شواهدی دال بر اثرات گرانشی یا جاذبه ایی این جسم بر هیچ یک از اعضای منظومه شمسی ما دیده نشده. 
بناء هیچ پیشگویی معتبری برای اتفاقات نجومی در سال 2012 میلادی وجود ندارد. فعالیت خورشید همیشه بصورت یک دوره 11 ساله بوده که دوره بعدی اوج فعالیت های خورشیدی بین سالهای 2010 تا 2012 می باشد. اما زمین بطور منظم این دوره های افزایش فعالیت خورشیدی را بدون هیچگونه اثرات قابل نگرانی تجربه نموده. میدان مغناطیسی زمین به مثابه یک سپر خوب ذرات شارژ دار خورشید را همیشه دفع میکند. اما بر اساس یک دوره زمانی حدود 400 هزار ساله این قطب ها جابجا می شوند. ولی هیچ شواهدی بر تکرار این گونه جابجایی در سال 2012 وجود ندارد. حتی اگر قرار باشد این جابجایی چند صد هزار ساله میدان های قطبی آغاز شود، هیچگاه بر گردش زمین و یا بر جهت گردش محور زمین تأثیر نمی گذارد و چنین تغییر و جابجایی فقط در توان رستم دستان یا همان سوپر من فلم های تخیلی است که زمین را از جا می کند. 
یگانه کشش گرانشی یا جاذبه ایی مهمی را که زمین تا هنوز تجربه کرده و همیشه تحت تأثیر آن قرار دارد، نیروی جذر و مد میان زمین و ماه است. در چند دهه آینده هم هیچگونه هم خط شدن میان سیارات پیش بینی نشده و زمین هم در سال 2012 از میان صفحه کهکشانی عبور نمی کند. در ضمن حتی اگر این گونه هم خط شدن اتفاق بی افتد، اثرات آن بر زمین بسیار کم و قابل چشم پوشی است. هر ماه دسمبر زمین و خورشید تقریبأ با مرکز کهکشان راه شیری هم خط میشوند، اما این یک اتفاق سالانه است و هیچ پیامدی هم به دنبال ندارد. 
بنابرین پیش بینی تغییرات شوم یا سرنوشت مرگباری برای زمین در 21 دسمبر 2012 میلادی همه دروغ و بی اساس می باشد. در قرن های گذشته هم بار ها سرنوشت شومی برای زمین پیش بینی شده بود. خوانندگان این مقاله کاش همه فلم های دانشمند مهم نجومی آقای کارل ساگان را دیده بودند. اما برای کسانی که با کار های آقای سگان آشنا نیستند  می گویم که آقای ساگان چندین سال قبل گفته بود " ادعا های بزرگ و خارق العاده نیازمند شواهد خارق العاده اند" و باور چنین سرنوشت شوم برای زمین در سه سال بعد دور از تصور است. از سوی دیگر اگر قرار باشد چنین اتفاقی بی افتد چرا جهانیان بی تفاوت نشسته اند.
کسانی که ادعای چنین اتفاقات شوم و جدی را برای 21 دسمبر 2012 می کنند، باید ثبوت ادعای خود را هم برای مردم پیش کش کنند. کجاست شواهد این اشخاص؟ دانش این افراد برای این ادعا بر مبنای چیست؟ 
در واقع این افراد هیچ ثبوتی در دست ندارند و تمام ادعا ها، پیش بینی یا هر گونه اسراری که در قالب کتب، فلم های مستند و یا مقالات انترنتی در این مورد نمی تواند هیچ واقعیتی را تغییر دهد. در اخیر می گویم که هیچ ثبوت معتبری برای این ادعا ها وجود ندارد و نمی تواند هیچگونه اتفاق غیر طبیعی را برای دسمبر 2012 را ثابت بسازد. 

اگر از اين مطلب استفاده كرديد مارا در گوگل مثبت كنيد




تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط alireza

 

ظاهرا، دنیا در 21 دسامبر سال 2012 به پایان می رسد! بله، درست متوجه شدید! یا حداقل بخش بزرگی از نوع بشری نابود خواهند شد! دیگر برای شغل آینده ی خود برنامه ریزی نکنید! بدنبال خرید خانه نباشید، و در عوض، چند سال آخر زندگی تان را هرآنطور که می خواهید بگذرانید. اکنون شما 4 سال فرصت دارید که از زندگی لذت ببرید... قبل از پایان دنیا!

 


 

خُب این سخنان عجیب و غریب چیست؟ تا بحال ما از این پیش گویی ها زیاد شنیده ایم، ولی هنوز اینجاییم و سیاره مان هنوز سرجایش است. چرا این سال 2012 اینقدر مهم شده است؟ این اخبار در تمام دنیا در حال پخش شدن است. (مثلا: در روزنامه اعتماد شماره 1300 یاپایگاه خبری تقریب)

پایان دنیا در سال 2012 ؟!

واقعیت این است که تقویم مایا در سال 2012 به پایان می رسد، به همین دلیل مایاها به دنبال هر دلیل مذهبی، علمی، اخترگویانه و تاریخی می گردند تا بیابند که چرا این تقویم می گوید که جهان رو به پایان است. رسالت مایایی کسب قدرتی است که بتواند مردم را در تمام جوامع نگران کند.

متآسفانه من برای تمامی معتقدین به این تقویم خبرهای بدی دارم! هیچ رستاخیز عظیمی در 2012 روی نخواهد داد، ولی چرا؟

 

تقویم مایایی

تقویم مایا چیست؟ این تقویم توسط تمدنی پیشرفته به نام مایاها در حدود 250 تا 900 میلادی بوجود آمده است. شواهد مربوط به امپراطوری مایا به قسمتهای جنوبی مکزیک تا گواتمالا و اِل سالوادور می رسد.

آمریکای مرکزی
منطقه ی حضور مایاها

مردمی که در جامعه ی مایایی ساکن بودند، مهارت پیشرفته ای در نوشتن داشتند و در ساختن شهرها و مدنیت توانایی عجیبی پیدا کرده بودند. مایایی ها احتمالا بخاطر اهرام و ساختمانهای بزرگ دیگری که ساخته اند معروف شده اند.

اهرام
اهرام تمدن مایا

مردم مایا در فرهنگ امریکای مرکزی تأثیر زیادی داشته اند، نه فقط از طریق تمدن خویش، بلکه با جوامع بومی که در این منطقه تشکیل داده اند. در حال حاضر هنوز شمار زیادی از مایاها هنوز زنده اند و سنن باستانی خود را ادامه می دهند.

مایاها

مایایی ها از تقویم های مختلفی استفاده می کردند و زمان را بعنوان گردش هایی روحانی درنظر می گرفتند. ازآنجایی که این تقویمها استفاده های عملی زیادی داشتند، مثل: کاربردهای اجتماعی، کشاورزی، اقتصادی و... ، به عنصر مذهبی قوی ای تبدیل شده بودند. این کاملا با تقویم میلادی جدید متباین است که تنها دارای معانی اجتماعی و اقتصادی است.

تقویم مایا

بیشتر تقویمهای مایایی کوتاه بودند. تقویم تزولکئین (Tzolk"in) در 250 روز تمام می شد و تقویم هاآب (Ha"ab) طول سال را 365 روز درنظر می گیرد.  مایایی ها این دو تقویم را با هم ترکیب کردند تا تقویمی به نام «گرد تقویم» (Calandar Round) تهیه نمودند: که برابر است با یک چرخه از 52 هاآب (تقریبا 52 سال که برابر طول تقریبی یک نسل است.) درون یک گرد تقویم چرخه های 13 و 20 روزه وجود دارد. واضح است که این سیستم  تنها زمانی استفاده می شود که 52 سال را 18980 روز واحد در نظر بگیریم. بعلاوه ی این سیستمها، مایایی ها چرخه ای داشتند به نام «چرخه ی زهره». ایشان با دقت زیاد تقویمی شکل دادند که بر اساس موقعیت زهره در آسمان شب بود. وهمچنین ممکن است که آنها تقویمهای مشابهی برای سیارات دیگر هم داشته اند.

تقویم مایا
تقویم مایایی

با استفاده از گرد تقویم هیچ گاه نمی توان سالی قدیمی تر از 52 سال را مشخص کرد! پس چگونه می توان تاریخ های طولانی را با استفاده از تقویم مایایی ها تعیین نمود؟

 

پایان شمارش طویل= پایان دنیا؟

مایاها برای حل این مشکل روشی ابتکاری بکار بردند. در نهایت تقویم آنها از دوره ی بلندی استفاده کرد که 5126 سال دارد. این دوره بر اساس ملاحظات مذهبی، دوران قاعدگی، محاسبات ریاضی روی اعداد 13 و 20 و همچنین اساطیر اخترگویانه ایجاد شده است.

تقویم
تقویم مایایی

ولی این تقویم چگونه کار می کند؟

سال مبدأ در شمارش طویل مایایی در «0.0.0.0.0» آغاز می شود. هر صفر از 0-19 تغییر می کند که هرکدام نشاندهنده ی روزهای مایایی است. مثلا اولین روز از شمارش طویل به صورت 0.0.0.0.1 نوشته می شود. این عدد اضافه می شود تا روز 19. با افزوده شدن 1 روز دیگر یعنی 20 روز به صورت زیر نوشته می شود: 0.0.0.1.0 این شمارش تا 0.0.1.0.0 ادامه می یابد(حدود یک سال ) و همینطور تا 0.1.0.0.0 (حدود 20 سال) و 1.0.0.0.0 (حدود 400 سال). حالا مثلا تاریخ 2.10.12.7.1 در تقویم مایایی نشان دهنده ی تاریخ تقریبی 1012 سال و 7 ماه و 1 روز است.

سنگ تراش
سه ستون نوشته شده توسط مایایی ها: ستون سمت چپ نشاندهنده ی تاریخ 8.5.16.9.9 یا 156 میلادی است.

واقعا تقویم جالبی است. ولی این تقویم با پایان جهان چه ارتباطی دارد؟ رسالت مایایی تماما بر این اساس است که هنگامی که شمارش بلند مایایی تمام شود، یک اتفاق بدی بوقوع خواهد پیوست. متخصصین مایا از هر دو عدد 13 و 20 استفاده می کنند. طبق نظر ایشان پایان این دوره می تواند در 13.0.0.0.0 روی دهد. و این تاریخ برابر با 5126 سال است. این شمارش بلند دوره در 0.0.0.0.0 آغاز شده است که مطابق 11 آگوست 3114 پیش از میلاد می شود. حالا مسأله را متوجه شدید؟ شمارش طویل دوره ی مایاها در 5126 سال بعد از این تاریخ یعنی در 21 دسامبر 2012 به پایان می رسد.

 

روز رستاخیز

زمانی که چیزی تمام می شود (حتی چیز بی خطری مثل یک تقویم باستانی)، مردم گمان می کنند که نهایی ترین احتمالات برای پایان تمدن روی خواهد داد. از طرف دیگر باستان شناسان و اسطوره شناسان معتقدند که مایایی ها یک عصر روشنگری را برای سال 13.0.0.0.0پیش بینی کرده اند. ولی واقعیت این است که شواهد کافی برای چنین رستاخیز عظیمی در آن روز در دست نداریم!!

تهدیدهایی برعلیه زمین و نوع بشر تا بحال مطرح شده اند: برخورد سیارکها، سیاهچاله ها، انفجارات پرتوگاما در کهکشانهای نزدیک، دوره ی یخبندان و جابجایی قطبین. ولی هیچ شاهدی برای روی دادن یکی از این اتفاقات در 2012 وجود ندارد. این اتفاقات هر زمانی می توانند روی دهند و هیچ ارتباطی با تاریخ خاصی ندارند. هر کدام از این تهدیدها نیاز به یک مقاله ی مستقل دارد که توضیح داده شود که چرا  دلیلی برای روی دادن آنها وجود ندارد.

برخورد سیارک

نکته ی جالب این است که باستان ستاره شناسان مایایی هنوز اختلاف نظر دارند که آیا پایان تقویم در 13.0.0.0.0 است یا 20.0.0.0.0(حدود سال 8000 میلادی).

هرم

در نتیجه، این قبیل پیش بینی ها نه تنها مبنای علمی ندارد بلکه از خرافات و اعتقادات اسطوره ای اقوام باستانی ریشه گرفته است. توجه مردم جهان به این قبیل خرافات نشان دهنده ی عمق خرافه پرستی و جهل علمی نسبت به یافته های دقیق و جهانی علمی امروز  است. در واقع پیشرفت علم و تکنولوژی تأثیر زیادی در سطح علمی و درک عمومی اقشار جوامع انسانی بازی نکرده است!!

 

اینکه چطور به نتایج عجیب و غریب یک تقویم باستانی گم نام چنین اطمینان و توجهی می شود، روحیه ی غیر علمی و نادقیق مردم تحصیل کرده ی امروز را نشان می دهد.

..

 

 

منبع:

http://www.universetoday.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/Maya_calendar

 

ترجمه:

ا.م.گمینی




تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط alireza

 در شرایطی که میلیون ها سایت و وبلاگ در اینترنت بر سر تصاحب جایگاه بالاتر در بین نتایج جست و جوگرها رقابت و مبارزه می کنند ، کسب رتبه در موتورهای جست و جو کار سخت و دشواری است و کسانی در این میان توفیق به دست می آورند که بر نحوه عملکرد موتورهای جست و جو آگاه باشند و خود را با اصول مورد نظر جست و جو گرها سازگار کنند .

معیار گوگل برای این ارزیابی یا «رنکینگ»، لینک ها، اسم ها و اعتبار شما نزد دیگر صفحات اینترنت می باشد و بر اساس نمره یا رنک(RANK)  مخاطبانتان و تعداد آنان، اهمیت شما را مشخص می کند. این ارزیابی ثابت نمی باشد، در واقع گوگل هر چند ماه یک بار در اینترنت جستجو (SURF) می کند و رنک صفحات را کم و زیاد می کند.

سایت ها و وبلاگ ها پیج رنک های مختلفی دارند. معتبرترین سایت‌های اینترنتی اعم از گوگل، یاهو، بی بی سی، W3.ORG، نیویورک تایمز، MSN، بلاگر و چندین و چند سایت دولتی و غیر دولتی دیگر دارای نمره 9 یا 10 می باشند که دارنده بیشترین رنک پیج در اینترنت می باشند.

 

PAGE RANK چه کاربردی دارد؟

اینکه PAGE RANK  به چه دردی می خورد !! ساده است ، رتبه بندی گوگل بر صورت می‌گیرد.

سوال این است ، پس از یک درخواست کلمه کلیدی از گوگل ، آدرس وب سایت‌ها و صفحات دیگر چگونه نمایش داده می شود، جواب راهگشا است ، براساس PAGE RANK یا رتبه هر صفحه اینترنتی که شامل نتیجه جستجو می شود.

فرض کنید صفحهA دارای رنک2، صفحه B عدد 6 و C نمره 4 را داراست ، کلمه یزد در تمام صفحات بعنوان کلمه کلیدی لحاظ شده است

یک کاربر کلمه یزد را جستجو می کند در میان آدرس صفحات یافته شده صفحات A, B , C لحاظ می شود اما گوگل ابتدا B بعد صفحه C و در نهایت A را نمایش می دهد ، پس رنک گوگل در جستجو ها حرف اول را می‌زند.

 

آگاهی از PAGE RANK وبلاگ یا وب سایتمان

با این تفاسیر به اهمیت این سیستم گوگل پی برده اید. شاید بپرسید که چگونه می توان به نمره یا رنک یک وبلاگ یا وب سایت پی برد؟  برای این مهم چندین راه وجود دارد

به عنوان اولین راه می توان به سایت های مخصوصی که از جانب گوگل اداره می شوند مراجعه کرد. به عنوان مثال می توان به سایت HTTP://WWW.PRCHECKER.INFO  مراجعه کرد. با مراجعه به این سایت با وارد کردن اسم وبلاگ خود از امتیاز آن در گوگل آگاه می شوید.

 

نرم افزارهای PAGERANK

راه دیگر نصب کردن نوار ابزار یا TOOLBAR گوگل می باشد، که برای دریافت این برنامه به سایت گوگل HTTP://WWW.TOOLBAR.GOOGLE.COM  اینجا هم کلیک کنید

راه دیگر استفاده از نرم افزار PAGERANK-WEAVER می باشد. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که پیج رنک های رقیب هایتان را یک جا جمع بندی شده یا تحلیلی ببینید. به عنوان مثال شما یک کلمه کلیدی را در قسمت جستجوی این برنامه تایپ و کلیک می کنید.

کمی صبر می کنید، نرم افزار شروع به جستجو، تجزیه و تحلیل می کند. سپس به شما نتایجی را کارنامه وار می دهد. در آن ابتدا تعداد کل لینک های یافته شده و در ردیف های پایین تر تعداد تفکیکی آنها را بر حسب پیج رنک های مختلف نشان می دهد. مثلا می گوید 20 سایت با پیج رنک 6 به این کلمه یا سایت لینک داده اند.

 

چگونگی یک پیج رک PAGE RANK مناسب دست یابیم

همانطور که می‌دانید، سیستم رتبه بندی گوگل در دوره‌های زمانی خاصی مجددا سایت‌های موجود را رتبه‌بندی می‌کند و سایت‌های زیادی در این میان با کاهش رتبه مواجه می‌شوند. در این مقاله می خواهیم در مورد روش‌های جلوگیری از کاهش رتبه و همچنین راه های کسب امتیاز صحبت کنیم.

 

1- تنوع در لینک ورودی:

یکی از بهترین مکان‌هائی که مشتریان می‌توانند سایت شما را پیدا کنند موتورهای جستجو هستند. اما شما نباید فقط به این بسنده کنید. شما بایستی سعی نمائید لینک سایتتان را در سایت‌های دیگران منتشر کنید.

یکی از پارامترهائی که در تعیین رتبه سایت شما موثر است، میزان لینکهائی است که سایت‌های دیگر به سایت شما داده‌اند. با معرفی سایت شما در دیگر سایتها علاوه بر اینکه بازدیدکنندگان جدیدی از آن سایتها به سراغ سایت شما خواهند آمد، رتبه شما در موتورهای جستجو نیز بهبود خواهد یافت.

به طور خلاصه می توان اینگونه بیان کرد: سعی کنید توسط دیگر وبلاگها یا وب‌سایت‌ها به شما لینک داده شود اگر لینک شما یک سویه و ورودی باشد تنها دیگران به وبلاگتان لینک دهند رتبه شما افزایش می یابد .لینک دوسویه یعنی لینکها در هر دوطرف باشد که امتیاز کمتری دارد و اگر تنها لینک دیگر سایت‌ها و وبلاگها را یک سویه بگذارید، به طور شدید نمره شما کم می شود .

نرم افزار رتبه بندی چنین محاسبه می کند که هر چقدر بیشتر به یک صفحه اینترنتی لینک داده شده باشد پس از اهمیت خاصی برخوردار است .

 

توجه داشته باشید که تلاش برای افزایش رتبه وبلاگ و سایتی بی محتوا یا کم محتوا کار بیهوده ایست ، آنچه بیش از همه در بالا بردن رتبه شما در موتورهای جست و جو نقش دارد میزان محتوای سایت شماست، پس تلاش خود را بیشتر بر روی محتوای خود متمرکز کنید و بدانید که اگر محتوای بهتری ارائه کنید از سوی دیگران مورد حمایت قرار خواهید گرفت.

 

2- استفاده از سایت‌های با رتبه بالا:

نکته دیگر اینکه سعی کنید از سایت‌هائی که رتبه بالائی دارند برای اضافه کردن لینک استفاده کنید. فرستادن اخبار مربوط به سایت شما به‌همراه لینک سایت به سایت‌های خبری با رتبه بالا، یا حتی ارائه مقالات سایت‌تان در سایت‌های با رتبه بالا می‌تواند تاثیر مناسبی در افزایش یا نگهداری رتبه سایت شما داشته باشد.

 

3- نام دامنه مناسب :

تا حد امکان سعی کنید از  نام دامنه  کوتاه استفاده نمائید. بسیاری از افراد در معرفی حضوری یک وب سایت ، نامهای کوتاه‌تر را به سادگی معرفی می‌کنند و شنوندگان هم آسانتر نامهای کوتاه را به خاطر می‌سپارند. این نکته را فراموش نکنید که راحتی نام اثر غیرمستقیم دارد

یک کارشناس SEO در وبلاگش آورده بود که سعی کنید در نام دامنه یاهمان آدرس اینترنتی وبلاگ و وب سایت خود از دو مقوله بهره ببرید اول، از کلمات معنادار لاتین بهره ببرید به خصوص کلمات کلیدی در گروهی گه نگارش می کنید؛ کلمات فارسی با حروف انگلیسی به شدت رتبه شما را کاهش می دهد، می توانید از دامینی مشابه دامین های مشهور با رنک بالا استفاده کنید .

 

4- استفاده از تبلیغات معمولی :

سعی کنید نام سایت خودتان را بر روی خودکار یا اجناس تبلیغاتی دیگر منتشر کنید. به این ترتیب بازدیدکنندگان زیادی را به سایت خود اضافه خواهید نمود. این توصیه شاید بطور مستقیم باعث افزایش یا نگهداری رتبه سایت شما نشود اما بطور غیر مستقیم در معرفی سایت شما به موتورهای جستجو موثر خواهد بود.

 

5- استفاده از محصولات با قابلیت توزیع :

ارائه کتاب‌های الکترونیکی یا مقالات مفید یا حتی ارائه محصولات نرم‌افزاری رایگان در سایت شما، کمک زیادی به افزایش بازدیدکنندگان و همچنین معرفی سایت شما در دیگر سایت‌ها و در نتیجه افزایش رتبه شما خواهد داشت.

 

6- بررسی وضعیت لینک‌های سایت :

همیشه در معرفی سایت‌های دیگران در سایت‌تان مراقب باشید. بسیاری از این نوع سایت‌ها بعد از مدتی لینکشان را عوش می‌کنند یا اینکه بدلیل مشکلات فنی درست کار نمی‌کنند. سعی کنید مجموعه لینک‌های سایت خودتان را مرتب بررسی نمائید و لینکها نادرست را حذف یا تصحیح نمائید. تعداد بیشتر لینک‌های بدون استفاده در یک سایت باعث کاهش بیشر رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهد‌شد.

 

7- استفاده از کلمات کلیدی :

هیچگاه از استفاده صحیح از کلمات کلید غافل نشوید. مرتب کلمات کلید سایت خود را بررسی کرده و در صورت نیاز کلمات آنرا تصحیح نمائید. به خاطر داشته باشید که این تغییرات بصورت افزایش باشد. تغییر یکباره کل کلمات کلید سایت می‌تواند تاثیر بسیار مخربی بر روی رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته‌باشد.

منبع :‌ وبلاگ فناوری اطلاعات یزد - با تدوین و تلخیص





ارسال توسط alireza

اگر از مطالب سايت استفاده كرديد وعضو شديد لطفا يه مثبت در گوگل به ما بديد براي مثبت دادن اكانت گوگل داشته باشيد




ارسال توسط alireza

اگر عضو شديد حتما به ما ايميل كنيد چو ن به راهنمايي نياز داريد كه ما شما را راهنمايي ميكنيمalirezaseyfallahe@yahoo.com




ارسال توسط alireza

شما اول در اين سايتها عضو ميشويد وبعداگهي انهارا نگاه ميكنيد ودر برابر نگاه كردن تبليغات به شما پو ل ميدهند . خب اينها از برخي شركت ها وسايت ها اگهي وتبليغات دريافت و پولي مي گيرند  و درصدي هم به ما كه مشاهده ميكنيم پول ميدهند و اين سايتها در ستاد سازماندهي سايت ها ثبت شده اند

و ميتوانيد از طريق اين لينك از درستي اين مطلب اطمينان حاصل فرماييدو در صورت داشتن سوالات ديگر براي ما ايميل بزنيد با تشكر.

ستاد ساماندهي سايت ها




ارسال توسط alireza

 در اين سايتها عضو شده وبه كسب درامد بپردازيد چون همه ي اين سايتها قانوني ومورد تاييد هستند

ودر صورت داشتن سوال بااين ايميل مكاتبه كنيد

باتشكر مدير سايت

alirezaseyfallahe@yahoo.com




ارسال توسط alireza

 يكي از مشكلات اين سايتهاي تبليغي اينه كه وقتي روش كليك ميكنيد و تبليغ واستون باز ميشه، بايد صبر كنيد تا سايت كامل لود بشه.يك سايت هم كلي عكس و فايلهاي فلش و .. داره كه كه كلي از حجم اينترنتتون كم ميكنه (اونهايي كه  ADSL دارند ميدونن چي ميگم!) .حالا ميخام يه ترفند بهتون ياد بدم كه با خيال راحت تبليغات رو باز كنيد بدون اينكه مثل قبل حجم ماهيانه اينترنتتون كم بشه.

 

واسه اين كار كافيه توي مرورگرتون لود كردن تصاوير رو غير فعال كنيد.دراين صورت فقط متن ها بارگذاري ميشه كهحجم خيلي خيلي كمتري داره نسبت به عكس.

واسه مرورگرهاي مختلف بايد اينجوري عمل كنيد.

 

اينترنت اكسپلورر : 

tools  >  internet option > Advanced 

توي اين قسمت تيك show picture  و تيك play animaition  رو برداريد و تنظيمات رو ذخيره كنيد.


موزيلا فايرفاكس :

tools  >  option  > Content 

تيك load image automatically   رو برداريد و تنظيمات رو ذخيره كنيد.

اپرا :

روي كلمه O بالا سمت چپ كليك كنيد تا منو باز بشه و اين مسير رو بريد

setting  >  Preferences  >  Web Pages  

گزينه images  رو روي حالت  cached  images  قرار بدين.اين كار باعث ميشه تصاوير كه قبلا بارگذاري شدن نمايش داده بشن ولي عكس جديد لود نميشه.

من پيشنهاد ميكنم از مرورگر اپرا استفاده كنيد چون يك بار تصاوير رو لود ميكنه و بعد از اون از تصاوير لود شده قبلي استفاده ميكنه و اين باعث ميشه در حجم اينترنتتون بشدت صرفه جويي بشه.

البته بايد دفعه اول با حالت معمولي وارد سايت بشين تا يكبار تصاوير ذخيره بشن و بعد ازون گزينه كشد ايمج رو فعال كنيد.

من خودم از همين روش استفاده ميكنم.

لطفا در سايت هاي معرفي شده عضو شوي تمامي سايت ها در ستاد ساماندهي ثبت شده اند ا گر نگران هستيد چك كنيد

با تشكر بي نهايت




ارسال توسط alireza

 

نحوه فعاليت در سايت هاي ذكر شده

واول بايد ايميل خود را به راحتي  تاييد كنيدو بعد به مطالب زير مراجعه كنيد

خيلي از دوستان در مورد اينكه چطوري بايد آگهي ها رو مشاهده كنيم سوال پرسيده بودن.

 

واسه همين يه آموزش كلي در اين مورد براتون ميزارم.

اول بايد روي گزينه "آگهي هاي كليكي" سمت چپ ، بالاي صفحه كايك كنيد:

 

 

بعد وارد قسمت آگهي ها ميشين.فراموش نكنين كه هر آگهي رو فقط يكبار ميتونيد ببينيد.آگهي هايي رو كه قبلا ديدن يه قفل بسته كنارش گذاشته شده و آگهي هايي رو كه هنوز نديدن يه قفل باز كنارش ميبينيد.

آگهي ها هرشب ساعت 12 ريست ميشه، يعني اگه تا اون موقع آگهي هارو نبينيد، پولش رو از دست دادين.

 

بعد از كليك كردن روي آگهي، يك علامت تيك كوچيك ظاهر ميشه كه بايد روي اون كليك كنيد.:

 

بعدش آگهي شروع ميكنه به بارگزاري :

 

بعد،با توجه به قيمت آگهي بايد چند ثانيه صبر كنيد تا نوار پر بشه :  

 و در نهايت مبلغ به حسابتون واريز ميشه :

 
با تشكر حتما عضو شويد ضرر نميكنيد و به ما ايميل كنيد اگر عضو شديدalirezaseyfallahe@yahoo.com

 




ارسال توسط alireza

 جدیدترین سایت کلیکی ایران با نسخه 4

شما به عنوان عضوی از سایت چه به دست خواهید آورد:

  • درآمدی تا 100 تومان برای هر عضویت.
  • درآمدی تا 15 تومان برای هر کلیک.
  • درآمدی تا 10 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.
  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.
  • روشها و امکانات متعدد جهت تبلیغات در سایت.
  • سیستم غیر قابل نفوذ و هوشمند ضد تقلب.
  • امکانات مدیریتی آسان بر روی آگهی ها
  • انتخاب ساعت دلخواه نمایش تبلیغات
  • مشاهده جزئیات و آمار دقیق تبلیغات در حین و بعد از نمایش تبلیغات
  • و...

برای ثبت نام روی بنر زیر کلیک کنید




ارسال توسط alireza

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 2529
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


پیج رنک گوگل

پیج رنک سایت شما

پیج رنک

http://www.20bux.net/includes/img/stat/?e=101573448